ТЕСТОВЕТЕ ОТ ТИПА "МНОЖЕСТВЕН ИЗБОР": ЗАЩО И КАК
dc.contributor.author | Аврамов, Атанас | |
dc.contributor.author | Грозев, Стефан | |
dc.date.accessioned | 2016-06-02T05:37:37Z | |
dc.date.available | 2016-06-02T05:37:37Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.issn | 1311-9206 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/2002 | |
dc.description.abstract | В този материал авторите продължават дискусията върху тестовете, като обективна форма за оценка на знанията. Тук те разглеждат теоретичните основи, върху които се базира разработването на тестовете. Обсъждат се и въпросите, свързани с използването на санкция като способ за елиминиране на случайния фактор при определяне на оценката. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.subject | Образование | bg_BG |
dc.subject | тест | bg_BG |
dc.subject | санкция | bg_BG |
dc.subject | дистрактор | bg_BG |
dc.title | ТЕСТОВЕТЕ ОТ ТИПА "МНОЖЕСТВЕН ИЗБОР": ЗАЩО И КАК | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |