ДВЕТЕ ТЕНДЕНЦИИ В ТЪРСЕНЕТО НА НЕМСКАТА КУЛТУРНА ИДЕНТИЧНОСТ
dc.contributor.author | Везиров, Венцислав | |
dc.date.accessioned | 2016-06-02T07:08:14Z | |
dc.date.available | 2016-06-02T07:08:14Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.issn | 1311-9206 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/2024 | |
dc.description.abstract | Втората тенденция в търсенето на немската културна идентичност и специално по-късният компилативен подход при нейното псевдо-осмисляне, обслужващ политически цели, не довежда до нищо добро в областта на немската култура, или ако все пак през този период в Германия се създава култура, “удобна” култура, то тя е с такова качество, че не си струва да говорим за нея. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.subject | Винкелман | bg_BG |
dc.subject | история на изкуството | bg_BG |
dc.subject | култура | bg_BG |
dc.subject | Германия | bg_BG |
dc.subject | немска културна идентичност | bg_BG |
dc.title | ДВЕТЕ ТЕНДЕНЦИИ В ТЪРСЕНЕТО НА НЕМСКАТА КУЛТУРНА ИДЕНТИЧНОСТ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |