ТЕСТОВЕТЕ В ОБУЧЕНИЕТО: ЗА ИЛИ ПРОТИВ
dc.contributor.author | Аврамов, Атанас | |
dc.contributor.author | Грозев, Стефан | |
dc.date.accessioned | 2016-06-02T08:23:01Z | |
dc.date.available | 2016-06-02T08:23:01Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1311-9206 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/2061 | |
dc.description.abstract | В този материал авторите, които от няколко години прилагат тестовата форма за проверка и оценка на знанията, дискутират със свой въображаем опонент, противник на тази форма. Те защитават и обосновават тезата, че засега тестовете са единственото средство за създаване на стандарти за оценка в сферата на образованието. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.subject | образование | bg_BG |
dc.subject | тест | bg_BG |
dc.title | ТЕСТОВЕТЕ В ОБУЧЕНИЕТО: ЗА ИЛИ ПРОТИВ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |