• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЦЕННОСТИ И ОБЩУВАНЕ В УПРАВЛЕНИЕТО

Thumbnail
View/Open
DialogueBook3bul2008_83_102.pdf (321.2Kb)
Date
2008
Author
Йорданова, Елена
Metadata
Show full item record
Abstract
Материалът проследява развоя на човешкото мислене от колективно към индивидуално съзнание и хармоничното обединяване на двете в съвременното управление. Фирмите са средата, в която се срещат различни ценностни системи и необходимостта от съвпадане на личните и колективни интереси е основа за ефективността на управленското общуване. Изведени са водещи ценностни характеристики у ръководителя и служителите – отговорност и търпимост и е разгледано тяхното приложение в процеса на управленските отношения. The material that is presented focuses on the development of the human thought from the collective to the individual consciousness and their harmonious unification in the field of contemporary management. The companies are the environment in which different values are to be encountered, and in which the necessity of agreement between the personal and the collective interests is of major importance for the effectiveness of the managerial communication. The material also emphasizes on values that are vital for the manager and the employees – responsibility and tolerance, and it discusses their application in the process of the managerial relationships.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2142
Collections
  • Списание "Диалог"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback