Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorБакърджиева, Милка
dc.contributor.authorBakardzhieva, Milka
dc.date.accessioned2016-06-03T08:13:59Z
dc.date.available2016-06-03T08:13:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2165
dc.description.abstractХуморът е средство на ефективната бизнескомуникация и условие за ефективен бизнес. Чрез него се постига освобождаване от напрежението и стреса, „разтопяване на ледовете”, вземане на творчески решения, казване на неудобни истини чрез умела шега, печелене на симпатия и доверие чрез шегуване със самия себе си, „айкидо” и т.н. Всеки може да се научи да се шегува. За това са необходими знания за същността на хумора, за основните типове хумор, за неговото значение и, особено, за съществуващите възрастови, полови и културни различия. В резултат на тези знания и подходящ тренинг всеки може да си отговори на въпросите: кога, къде и как да използва чувство си за хумор. Humour is considered a means for efficient business communication and a factor for successful business. It relieves the tension and stress, „breaks the ice”, leads to creative decisions, conveys inconvenient truths as skillful jokes, wins sympathy and trust when the jokes are directod to the speaker, „aikido”, etc. Everybody can learn how to joke. This requires some knowledge on the essence of vhumour, the main types of humour, the importance of humour, and especially on the existing age, gender, and cultural differences. With such knowledge and appropriate trainnig everybody shall know when, where, and how to use his sense of humour.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectхуморbg_BG
dc.subjectчувство за хуморbg_BG
dc.subjectефективни бизнескомуникацииbg_BG
dc.subjectвъзрастови, полови и културни различияbg_BG
dc.subjectтренингbg_BG
dc.subjecthumourbg_BG
dc.subjectsense of humourbg_BG
dc.subjectefficient business communicationbg_BG
dc.subjectage, gender and cultural differencesbg_BG
dc.subjecttrainingbg_BG
dc.titleХУМОРЪТ - СРЕДСТВО НА ЕФЕКТИВНАТА БИЗНЕСКОМУНИКАЦИЯ. ВЪЗРАСТОВИ, ПОЛОВИ И КУЛТУРНИ РАЗЛИЧИЯbg_BG
dc.title.alternativeHumour – a means of efficient business communication. Age, gender and cultural differencesbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация