Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorВарамезов, Любчо
dc.contributor.authorНиколов, Емил
dc.contributor.authorГуцев, Георги
dc.date.accessioned2016-06-06T10:34:55Z
dc.date.available2016-06-06T10:34:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2205
dc.description.abstractНастоящата статия е естествено продължение на дългогодишния интерес на авторите към фирмените знания и подходите за тяхното управление, намиращ израз в разработването на четири научни проекта и множество публикации в тази област на науката. Тъй като знанията придобиват все по-ключово значение за съществуването, развитието и просперитета на компаниите в днешните икономически условия, на преден план се появява въпросът за подходите (начините) за придобиване на нови фирмени знания. Един от тези начини е обучението на персонала. В тази връзка, в настоящата статия се анализира степента, в която българските компании се възползват от възможностите, които им дава обучението за генериране на нови фирмени знания, както и проблемите, които съпътстват неговото осъществяване.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectзнанияbg_BG
dc.subjectобучениеbg_BG
dc.subjectоценка на потребностите от обучениеbg_BG
dc.subjectпланиране на обучениетоbg_BG
dc.subjectосигуряване на обучениетоbg_BG
dc.titleПРОБЛЕМИ НА ОБУЧЕНИЕТО НА ПЕРСОНАЛА В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация