• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СТРУКТУРИРАНЕ НА НАЦИОНАЛНИЯ ОРГАНИЗИРАН ПАЗАР

Thumbnail
View/Open
DialogueBook3bul2010_69_78.pdf (357.6Kb)
Date
2010
Author
Хаджиева, Ваня
Hadjieva, Vanya
Metadata
Show full item record
Abstract
Пазарът е „сърцето” на всяка икономика, там е мястото където се срещат търсене и предлагане и се осъществява размяната на блага. Дефинирането на понятието "пазар" изисква то да бъде разгледано от много и различни гледни точки, които да обхващат – съдържанието на понятието пазар, класифицирането на видовете пазари, техните характеристики и особености. Обект на анализ е пазарът, като основно средище за среща между търсене и предлагане – място където се реализира размяната на блага. The market is “the heart” of every economy, is a place where supply and demand meet and where exchange of goods is put into practice. The defining of concept (market) needs to be examined from many different angles which have to include the content of the market, different kind of markets and their characteristics. The obect of this research is the market as a basic centre for supply and demand – a place where exchange of goods is realizing.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2274
Collections
  • Списание "Диалог"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback