Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЙорданова, Елена
dc.date.accessioned2016-06-07T12:17:31Z
dc.date.available2016-06-07T12:17:31Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2281
dc.description.abstractМатериалът поставя въпроса за значението на етичните ценности и организационната култура, която е с изключително важен статут от гледна точка на изграждането и усъвършенстването на новите социално- икономически отношения в обществото в условията на глобализиращата се икономика на ХХІ век. В съвременната управленска наука се утвърждава мнението, че културата се оценява като водещ фактор в икономическото развитие, наред с пазара.Това доказва дълбоките промени на мисленето в хуманитарна насока и формирането на нов тип управленски отношения и управленско общуване, основани на споделените ценности между ръководителя и подчинените в организацията. Material raises the question of the importance of ethical values and organizational culture that is extremely important status in terms of construction and development of new socio-economic relations in society in a globalized economy XXI v.In modern management science has become view that culture is considered a leading factor in economic development. This demonstrated profound changes in thinking in the humanitarian field and the formation of a new type of government relations and communication management based on shared values between the manager and subordinates in the organization.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectорганизационна култураbg_BG
dc.subjectуправленско общуванеbg_BG
dc.subjectетични ценностиbg_BG
dc.subjectethical valuesbg_BG
dc.subjectоrganizational culturebg_BG
dc.subjectmanagerial communicationbg_BG
dc.titleОРГАНИЗАЦИОННА КУЛТУРА И ЕТИЧНИ ЦЕННОСТИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация