Show simple item record

dc.contributor.authorМонев, Виктор
dc.contributor.authorДиков, Венцислав
dc.date.accessioned2016-06-08T12:13:52Z
dc.date.available2016-06-08T12:13:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2294
dc.description.abstractВ съвременната високо конкурентна обкръжаваща среда въвеждането на съвременни методи за обучение и проверка на знанията на обучаемите еволюира като едно от основните конкурентни предимства за образователните институции. Това поражда необходимостта от изследване на съответствието на уеб-базираните и конвенционалните методи за проверка на знанията на обучаемите. В студията се обобщават резултатите от изследване, което имаше за цел да изследва съпоставимостта на конвенционалните („хартиени”) и уеб-базираните („електронни”) дидактически тестове и да формулира препоръки за практическо приложение на иновативните изпитни форми. In the modern highly competitive environment the implementation of innovative teaching and assessment methods has become one of the key competitive advantages of the educational institutions. This fact necessitates a research on the compatibility of web-based and conventional assessment methods and forms. The paper summarizes the results of a research which aimed to investigate the degree of compatibility of the conventional (“paper-based”) and web-based (“digital”) didactic tests and to formulate recommendations for the practical implementation of the innovative testing formats.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.titleСРАВНИТЕЛНО ИЗСЛЕДВАНЕ НА ИКТ-БАЗИРАНИ И КОНВЕНЦИОНАЛНИ МЕТОДИ ЗА ПРОВЕРКА НА ЗНАНИЯТА И УМЕНИЯТА НА ОБУЧАЕМИТЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record