• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФИРМЕНАТА РЕПУТАЦИЯ – ВАЖЕН АКТИВ ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА КОНКУРЕНТНОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ

Thumbnail
View/Open
DialogueBook5bul2009_134_150.pdf (697.9Kb)
Date
2009
Author
Цонева, Иванка
Саркисян, Карина
Илиев, Драгомир
Metadata
Show full item record
Abstract
В съвременното световно стопанство и висококонкурентата обкръжаваща среда, сред която оперират фирмите, устойчивостта на подходящ имидж, както и изграждането на положителен публичен образ в дългосрочен план, еволюира като едно от основните конкурентни предимства. В рамките на настоящото изследване сме се опитали да проучим степента на действие на фирмите в тази насока, да изследваме доколко е осъзната потребността от добър фирмен имидж, да конкретизираме проблемите и трудностите, пред които са изправени българските мениджъри. In the modern global economy characterized by a highly competitive business environment, the sustainability of an appropriate image as well as the creation of a positive public perception in the long run turned into major competitive advantages. The research aimed to define the level of efforts made by the companies in this aspect and the degree of awareness of the need for a positive corporate image; to specify the problems and difficulties in this field faced by the Bulgarian managers.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2332
Collections
  • Списание "Диалог"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback