• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ТЕОРЕТИКО-ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА ОМНИКАНАЛНАТА ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО

Thumbnail
View/Open
DialogueBook3bul2015_47_60.pdf (896.6Kb)
Date
2015
Author
Кътева, Марияна Николова
Kateva, Mariyana Nikolova
Metadata
Show full item record
Abstract
Настоящата статия акцентира върху същността на омниканалната търговия на дребно. Чрез изясняване на предимствата на омниканалността от гледна точка на потребителите и от гледна точка на търговците, в разработката се застъпва тезата, че интегрирането на традиционни и дигитални канали за достигане до крайните клиенти като търговска стратегия за развитие благоприятства запазването на стабилни конкурентни позиции на пазара и извеждането на нови конкурентни предимства. This article focuses on the essence of omnichannel retailing. The author explains the benefits of omnichannel retailing from the viewpoint of the consumers and from the viewpoint of the retailers. The claim is supported that the integration of „brick and mortar” and digital channels to reach end customers as a retail development strategy favors maintaining stable competitive positions on the market and putting new competitive advantages.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2398
Collections
  • Списание "Диалог"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback