Show simple item record

dc.contributor.authorКадиева, Снежина
dc.contributor.authorKadieva, Snejina
dc.date.accessioned2016-06-10T13:12:41Z
dc.date.available2016-06-10T13:12:41Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2413
dc.description.abstractВ статията се разглеждат същността, особеностите и класификацията на допълнителните услуги в хотелиерството. Изтъква се тяхната роля и значение за добавянето на стойност към хотелиерския продукт и за повишаване на удовлетвореността на клиентите. Отделено е специално внимание на съвременните аспекти при предлагането на допълнителните услуги. Поставен е и акцент върху влиянието на дигиталните технологии за иновациите при предлагането на допълнителните услуги в съвременното хотелиерство. The article aims at examining the nature, characteristics and classification of additional services in the hospitality industry. Their role and importance for adding value to the hotel product and increasing customer satisfaction are outlined. Special attention is paid to the modern aspects in offering additional services. The emphasis is on the effect of introducing digital technology on innovation when offering additional services in the modern hospitality business.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectосновни и допълнителни услуги в хотелиерствотоbg_BG
dc.subjectхарактеристики на допълнителните услугиbg_BG
dc.subjectкласификацияbg_BG
dc.subjectнови аспекти при предлагането на допълнителни услугиbg_BG
dc.subjectbasic and additional hotel servicesbg_BG
dc.subjectadditional services characteristicsbg_BG
dc.subjectclassification, new aspects in offering additional servicesbg_BG
dc.titleДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ УСЛУГИ В ХОТЕЛИЕРСТВОТО КАТО СРЕДСТВО ЗА ПОВИШАВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА КЛИЕНТИТЕbg_BG
dc.title.alternativeАDDITIONAL SEVICES IN HOSPITALITY AS A TOOL FOR ENHANCING CUSTOMER SATISFACTIONbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record