Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЦанкова, Мария
dc.contributor.authorХристов, Павел
dc.contributor.authorTsankova, Maria
dc.contributor.authorHristov, Pavel
dc.date.accessioned2016-06-13T07:57:57Z
dc.date.available2016-06-13T07:57:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2432
dc.description.abstractВ разработката се изследва състоянието на пазара на недвижими имоти в България за периода 2000-2012 г. Въз основа на извършения анализ се очертават основните проблеми пред развитието на пазара и реализираните по-купко-продажби. Търсят се възможности за тяхното решаване в лицето на аген-циите за недвижими имоти. В статията се поставят въпроси, свързани с дей-ността на брокерите и възможностите за продуктовото диференциране на пред-лаганите от тях услуги.This paper examines the state of the real estate market in Bulgaria for the period 2000-2012. Based on the analysis, it outlines the main issues facing the development of the market and concluded deals, seeks opportunities for solutions in the face of real estate agencies. Questions concerning the activities of brokers and opportunities for product differentiation of their services have been raised in the article.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.subjectнедвижими имотиbg_BG
dc.subjectагенция за недвижими имотиbg_BG
dc.subjectброкериbg_BG
dc.subjectreal estatebg_BG
dc.subjectreal estate agencybg_BG
dc.subjectbrokersbg_BG
dc.titleПРОБЛЕМИ И ВЪЗМОЖНОСТИ ПРЕД АГЕНЦИИТЕ ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ В БЪЛГАРИЯbg_BG
dc.title.alternativePROBLEMS AND OPPORTUNITIES WHICH REAL ESTATE AGENCIES IN BULGARIA FACEbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация