Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorБожинова, Камелия
dc.date.accessioned2016-06-15T07:12:44Z
dc.date.available2016-06-15T07:12:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2594
dc.description.abstractЦелта на настоящото изследване е да се тества приложимостта в българските условия на разработения от автора модел „ПОРТ“, в частта му, свързана с оценка на клиентската привлекателност за реализиране на аутсорсинг на печатни услуги. Използваните данни са публично достъпни на сайта на Агенцията за обществени поръчки и се базират на публикувани покани до началото на юли 2014 година за търгове за консумативи. В настоящото изследване приложимостта на модела е тествана при 4 икономически агенти, подбрани с оглед демонстриране приложимостта на модела за оценка на различни типове клиенти.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries7;9
dc.titleОЦЕНЯВАНЕ КЛИЕНТСКАТА ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ ЗА АУТСОРСИНГ НА ПЕЧАТНИ УСЛУГИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация