dc.description.abstract | Динамичното развитие на интернационализацията на фирмената дейност през последните години несъмнено поставя въпроса за предизвикателствата, които предлага чуждестранната бизнес среда, свързаните с това фак-
тори за навлизане на чуждите пазари, както и начините, които фирмите използват, за да се справят с тези предизвикателства, за да бъдат успешни на международната бизнес сцена. Настоящата разработка разглежда именно факторите за навлизане на чуждестранните пазари: вътрешни (персонал, мениджмънт, клиенти, изисквания към капитала, социална оценка, корпоративна социална отговорност, и време и проучвания) и външни (икономическа, политическа и нормативна среда; инфраструктура и култура). Отделя се специално внимание на междукултурния мениджмънт и се разглеждат примери от практиката, които подкрепят и
обогатяват изложените теоретични постановки. | bg_BG |