Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorВакинова-Петрова, Мариела
dc.contributor.authorVakinova-Petrova, Mariela
dc.date.accessioned2016-06-21T08:38:39Z
dc.date.available2016-06-21T08:38:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2739
dc.description.abstractВ настоящата разработка се проследява разпространението на франчайз бизнеса, съпътстващите го изменения и развитието на франчайзинга в България. Чрез направения SWOT анализ се дава оценка на състоянието на франчайз пазара у нас и се подчертават основните пречки, които стоят пред бъдещото му разрастване. This study examines the spread of franchise businesses, the additional changes and the development of franchising in Bulgaria. The state of the franchising in our market is assessed through a SWOT analysis and the main barriers its future expansion would face are distinguished.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries10;21
dc.subjectфранчайзингbg_BG
dc.subjectфранчайз бизнесbg_BG
dc.subjectфранчайз пазарbg_BG
dc.subjectSWOT анализbg_BG
dc.subjectfranchisingbg_BG
dc.subjectfranchise businessbg_BG
dc.subjectfranchise marketbg_BG
dc.subjectSWOT analysisbg_BG
dc.titleФРАНЧАЙЗИНГЪТ В БЪЛГАРИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИbg_BG
dc.title.alternativeFRANCHISING IN BULGARIA – STATUS AND PROBLEMSbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация