Show simple item record

dc.contributor.authorГорчева, Таня
dc.date.accessioned2016-06-23T07:01:53Z
dc.date.available2016-06-23T07:01:53Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2795
dc.description.abstractВ статията се подлага на анализ състоянието на предлагането на туристически продукти и услуги, свързани с дестинация „България”. Целта се постига с помощта на ситуационен анализ, при който се разкриват пазарните позиции, които българските туристически продукти заемат в обхвата на Европа. Обект на изследване е характерът и спецификата на предлагането на български туристически продукт, а предметът се свързва с взаимодействието „търсене–предлагане” на туристически продукти за дестинация „България” в контекста на проблемите в туризма като стопанска дейност у нас. В статията също така се разкриват шансовете за успех въз основа на критичен подход върху постигнатите резултати през периода 2001-2011г. Засягат се проблеми, свързани с характера и структурата на българския туристически продукт; спецификата на предлагането на отделните емитивни пазари за дестинация “България”; особеностите на предлагането по отношение отделните елементи на туристическите пакети за организирани пътувания към нашата страна.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectтуристическо предлаганеbg_BG
dc.subjectдестинация „България”bg_BG
dc.subjectпазарна концепцияbg_BG
dc.subjectпроблеми на предлаганетоbg_BG
dc.titleСЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАЗАРbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record