Show simple item record

dc.contributor.authorТашкова, Мария
dc.date.accessioned2016-11-15T08:26:50Z
dc.date.available2016-11-15T08:26:50Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2992
dc.description.abstractФирменият интерес към социалните технологии се засилва. Той не е случаен или временен. Бизнесът търси подходи и модели на управление, ориентирани към индивидуалните потребности на своите клиенти и партньори. За постигане на тази цел мениджърите проучват възможностите на съвременните информационни технологии. В отговор на техните очаквания на IT пазара се популяризира новата парадигма за съвместна работа в общо информационно пространство. Web 2.0 концепцията има както поддръжници, така и опоненти. Обективен факт е, че това е следващото поколение Web, който не може да бъде пренебрегнат или омаловажен. А дали фирмите сега ще се отворят за тези съвременни технологични решения и доколко ще ги имплементират в корпоративна среда, зависи от стратегическия мениджър.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;5
dc.subjectWeb 2.0bg_BG
dc.subjectsocial computingbg_BG
dc.subjectсоциални мрежиbg_BG
dc.titleИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА СОЦИАЛНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В КОРПОРАТИВНА СРЕДА – ФАКТОРИ ЗА УСПЕХbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record