Show simple item record

dc.contributor.authorВасилева, Стелиана
dc.date.accessioned2016-11-15T12:14:03Z
dc.date.available2016-11-15T12:14:03Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3016
dc.description.abstractВ резултат от навлизането на новите технологии, мобилните приложения, в частност, през последните няколко години се променя подходът за комуникация на компаниите, респ. брандовете,с клиентите. Освен качествoто на брандирания продукт, за привличането и задържането на потребители е важно да се създаде емоционална връзка с тях. Типичен пример за изграждане на подобна връзка с (потенциалните) клиенти e т. нар. добавена реалност (Augmented Reality/AR). Концепцията за смесване и/или добавяне на данни от реалния свят с компютърно-генерирани такива не се ограничава само до изображения и/или звук, а предлага и други сетивни подобрения. С появата на мобилни устройства, способни да възпроизвеждат добавена реалност, започва да се изследва огромният потенциал на AR. Настоящата разработка има за цел проучване на добавената реалност в контекста на маркетинга.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;18
dc.subjectдобавена реалностbg_BG
dc.subjectмаркетингbg_BG
dc.subjectвземане на решение за покупкаbg_BG
dc.subjectпреживяванеbg_BG
dc.subjectудовлетвореност на клиентитеbg_BG
dc.titleМАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА ЗА ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ (AUGMENTED REALITY): В ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ...bg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record