dc.contributor.author | Андреева, Мария | |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T13:14:43Z | |
dc.date.available | 2016-11-21T13:14:43Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-954-23-1187-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3042 | |
dc.description.abstract | В доклада се разглеждат принципите и методите на организационното обучение като стратегическа интервенция за организационно развитие, която осигурява стабилизиране на организационните промени и най-ефективна адаптация към тях в самообучаващите се организации. Оценяват се предимствата на философията
на самообучаващите се организации да се адаптират към условията на средата, като насочват отделните мениджъри в областта на кариерата и планиране на живота им по такъв начин, който удовлетворява стратегическите потребности на организацията. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.relation.ispartofseries | 3;30 | |
dc.subject | организационно развитие | bg_BG |
dc.subject | организационно обучение | bg_BG |
dc.subject | самообучаваща се организация | bg_BG |
dc.title | ОРГАНИЗАЦИОННОТО ОБУЧЕНИЕ КАТО СТРАТЕГИЧЕСКА ИНТЕРВЕНЦИЯ ЗА ОРГАНИЗАЦИОННО РАЗВИТИЕ В САМООБУЧАВАЩИТЕ СЕ ОРГАНИЗАЦИИ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |