ОБУЧЕНИЕТО В ДОКТОРАНТУРА КАТО ФОРМА ЗА СПОДЕЛЯНЕ НА ЗНАНИЯ – ОРГАНИЗАЦИОННИ ФИНАНСОВИ АСПЕКТИ
dc.contributor.author | Лилова, Румяна | |
dc.contributor.author | Денева, Анета | |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T14:26:37Z | |
dc.date.available | 2016-11-21T14:26:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-954-23-1185-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3051 | |
dc.description.abstract | „Подготвителното време” на всеки млад изследовател започва от студентската скамейка, като особено значение има обучението в третата степен на висшето образование – докторантурата. Анализът на нормативната база и финансирането на обучението на докторанти поставя на вниманието на академичните преподаватели, висшите училища и МОН множество въпроси относно организацията на обучението, стимулирането на научните ръково- дители; възможностите за специализации на докторантите в практиката; финансирането на разходите по процедурата за защита, обвързването на стипендиите на редовните докторанти с успешната защита на дисертационния труд и др., на които авторите на настоящия доклад търсят решение. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.relation.ispartofseries | 1;16 | |
dc.subject | обучение | bg_BG |
dc.subject | докторантура | bg_BG |
dc.subject | знания | bg_BG |
dc.subject | финансиране | bg_BG |
dc.subject | организация | bg_BG |
dc.subject | проблеми | bg_BG |
dc.title | ОБУЧЕНИЕТО В ДОКТОРАНТУРА КАТО ФОРМА ЗА СПОДЕЛЯНЕ НА ЗНАНИЯ – ОРГАНИЗАЦИОННИ ФИНАНСОВИ АСПЕКТИ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |