Показване на основна информация на публикация
ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ МЕЖДУ ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯТА И ДЕПЕРСОНИФИКАЦИЯТА
dc.contributor.author | Мерджанов, Иван | |
dc.date.accessioned | 2016-11-22T11:23:58Z | |
dc.date.available | 2016-11-22T11:23:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-954-23-1185-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3055 | |
dc.description.abstract | Тема на разработката е възникващото имплицитно противоречие между индивидуалния характер и автономност на ученето при различните форми на електронно обучение и прекъсването на връзката между учещите и преподаващите в рамките на учебния процес. От дидактико-методическа гледна точка независимото от време и място мултимедиално учене обуславя индивидуалния характер на усвояване на знания, съобразен с предпочитания стил и начин на работа на отделния учещ. Същевременно обаче вир- туалният характер на учебния процес превръща учещите и техните преподаватели във виртуални (не-личностни) субекти, които кон- тактуват (ако изобщо го правят) единствено посредством потре- бителски имена, без по правило да знаят кой стои зад тях. Тези два паралелни процеса превръщат електронната форма на дистанционно обучение в съвсем нова образователна реалност, при която класическите взаимоотношения между учител и ученик престават да функционират. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.relation.ispartofseries | 1;17 | |
dc.subject | електронно обучение | bg_BG |
dc.subject | индивидуализация | bg_BG |
dc.subject | персонализация | bg_BG |
dc.subject | деперсонификация | bg_BG |
dc.subject | конективизим | bg_BG |
dc.title | ЕЛЕКТРОННОТО ОБУЧЕНИЕ МЕЖДУ ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯТА И ДЕПЕРСОНИФИКАЦИЯТА | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |