Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorБабаджанов, Божидар
dc.date.accessioned2016-11-24T06:56:38Z
dc.date.available2016-11-24T06:56:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3064
dc.description.abstractНастоящата разработка поставя акцента върху стратегическото мислене, неговата същност, както и създаването на перспективи чрез обусловен начин на мислене в конкретни насоки. И от друга страна изяснява водещата роля в изграждането на корпоративна култура с цел постигане на оптимални организационни резултати.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;44
dc.subjectСтратегическо мисленеbg_BG
dc.subjectСтратегииbg_BG
dc.subjectКорпоративна култураbg_BG
dc.titleРОЛЯ НА СТРАТЕГИЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА КОРПОРАТИВНА КУЛТУРАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация