Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЙорданова, Елена
dc.date.accessioned2016-11-24T07:08:59Z
dc.date.available2016-11-24T07:08:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3066
dc.description.abstractЕтиката и компетентността в управлението са широко разпространени и сложни проблеми в социалните организации, от които зависи ефективността на управленския процес. Важни за позитивното общуване и успешната реализация на управленската дейност са управленските етични отношения и компетентности, които имат определящо значение при изграждането и усъвършенстването на новите социално-икономически отношения в обществото в условията на глобализиращата се икономика на ХХІ век.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;47
dc.subjectетикаbg_BG
dc.subjectуправленски компетентностиbg_BG
dc.subjectуправленско общуванеbg_BG
dc.subjectуправленски отношенияbg_BG
dc.subjectуправленски процесbg_BG
dc.subjectповедениеbg_BG
dc.titleЕТИКА И КОМПЕТЕНТНОСТ В УПРАВЛЕНИЕТОbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация