Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorОтварухина, Н.
dc.contributor.authorМилникова, А.
dc.date.accessioned2016-12-20T14:24:30Z
dc.date.available2016-12-20T14:24:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3076
dc.description.abstractНастоящата статия развива теоретичните и методически положения на интернационализацията на бизнеса. В нея са представени резултатите от наблюденията върху процеса на заместването на вноса и експортната ориентация на руските организации, както и разбирането на авторите за научно-методическите подходи към развитието на моделите и етапите на интернационализация на бизнеса на съвременния етап. В статията се обосновава последователността на новите преходни етапи в началния стадий на експанзията на вътрешните пазари и излизането на международните пазари.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;4
dc.subjectинтернационализацията на бизнесаbg_BG
dc.subjectекспортната ориентацияbg_BG
dc.subjectмоделите и етапите на интернационализация на бизнесаbg_BG
dc.titleОСОБЕНОСТИ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БИЗНЕСА В УСЛОВИЯТА НА НИСКА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация