Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorПетрова, Рени
dc.date.accessioned2017-03-06T13:48:39Z
dc.date.available2017-03-06T13:48:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3080
dc.description.abstractФинансовите отчети трябва вярно и честно да представят имущественото и финансовото състояние на предприятието и резултатите от дейността му. Ръководството на предприятието може да повлияе върху начина, по който информацията се възприема от потребителите, чрез промяна на начина, по който тя е представена във финансовите отчети. Целта на статията е, чрез прилагането на eдин по-различен подход, основан на особеностите на участниците в информационния процес – потребителите (с техните очаквания и ограничения) и ръководителите (с техните цели и мотиви), да се представят различните способи и техники, които ръководствата на предприятията прилагат, за да манипулират начина, по който информацията във финансовите отчети ще бъде възприета от техните потребители.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectфинансови отчетиbg_BG
dc.subjectпредставянеbg_BG
dc.subjectманипулиранеbg_BG
dc.subjectкачествени характеристикиbg_BG
dc.titleПРЕДСТАВЯНЕТО ВЪВ ФИНАНСОВИТЕ ОТЧЕТИ КАТО СРЕДСТВО ЗА МАНИПУЛИРАНЕ ВЪЗПРИЕМАНЕТО НА СЧЕТОВОДНАТА ИНФОРМАЦИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация