Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorИлиев, Драгомир
dc.contributor.authorИлиева, Даниела
dc.contributor.authorНейков, Йордан
dc.date.accessioned2017-03-07T09:39:16Z
dc.date.available2017-03-07T09:39:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3111
dc.description.abstractС наличието на огромно разнообразие от природни и културно-исторически богатства и ниското заплащане на труда, България има потенциал за развиването на нови туристически продукти и привличането на туристи от перспективни пазари. Такъв пазар например е китайският, излъчващ милиони туристи годишно. Но за да бъдат привлечени на българския туристически пазар е необходимо да се анализират потребностите на китайските туристи. Целта на настоящата статия е да се определят основните насоки за адаптиране на българския туристически продукт към ключовите характеристики на китайските туристи, за да бъде смекчена културната несъвместимост.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;5
dc.subjectКитайbg_BG
dc.subjectтуризъмbg_BG
dc.subjectхарактеристики на китайския туристbg_BG
dc.titleПОТЕНЦИАЛ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА КИТАЙСКИ ТУРИСТИ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИСТИЧЕСКИ ПАЗАРbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация