dc.description.abstract | В основата на бизнес комуникациите стои използването на езика като средство за общуване. В съвременните условия на глобализация хората често са многоезични – познават, разбират и използват няколко езика. Това се дължи както на разширяването на международната търговия и бизнес, така и на честите контакти в личната сфера.
Езиковото многообразие засяга социалната среда, професионалната
реализация и културния живот на гражданите. Според съвременните
концепции многоезичният индивид трябва да притежава познания по
най-малко два други езика в еднакви или различни области на общуване.
Така разбирано, многоезичието съответства напълно на езиковата поли-
тика на Европейския съюз. Основната цел на разработката е да проучи
актуалното състояние на многоезичието в бизнес комуникациите и да
обобщи някои теоретични аспекти на дидактиката на многоезичието. | bg_BG |