Show simple item record

dc.contributor.authorPapworth, Rose
dc.date.accessioned2017-03-07T13:54:39Z
dc.date.available2017-03-07T13:54:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3146
dc.description.abstractThis article details a social constructivist-based methodology to learning English as a foreign language via a multi-disciplinary approach. The approach used bases learning in a novel, real-world situation so that learners can benefit from the experience of learning and gaining tacit knowledge within a scenario that is designed to enhance motivation. The two groups of students under study were given a year-long project to complete where they had to use not only their language skills, but skills they had developed in other modules from their programme of education such as project planning, project management, planning and holding meetings, producing project reports and working within a collaborative framework. The teaching and research methods in this study aim to improve student engagement with subject materials via added-value and added interest through the use of a practical project, which, in turn, is hoped to improve class retention and student achievement. Тази статия описва подробно социално-конструктивистично базирана методология за обучение по английски като чужд език чрез мултидисциплинарен подход. Подходът използва бази за обучение в нова, реална ситуация, така че студентите да могат да се възползват от опита на обучение и да натрупват тацитни знания в рамките на един сценарий, който има за цел да повиши мотивацията им. Двете групи от студенти подложени на проучване взеха участие в едногодишен проект, в който те трябваше да използват не само своите езикови умения, но и уменията придобити в други модули от тяхната образователна програма като: проектно планиране, управление на проекти, планиране и провеждане на срещи, подготвяне на доклади по проекти и работа в една обща съвместна рамка. Методите на обучение и изследвания в това проучване имат за цел засилване на студентската ангажираност с учебни материали по определена дисциплина чрез добавена стойност и разширяване на техния интерес чрез използване на практически проект, който от своя страна цели задържане на студентите в учебните аудитории и повишаване на техните академични постижения.bg_BG
dc.language.isoenbg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;4
dc.subjectplanningbg_BG
dc.subjectmulti-disciplinebg_BG
dc.subjectsocial constructivismbg_BG
dc.subjectmotivationbg_BG
dc.subjectretentionbg_BG
dc.subjectachievementbg_BG
dc.subjectпланиранеbg_BG
dc.subjectмулти-дисциплинаbg_BG
dc.subjectсоциален конструктивизъмbg_BG
dc.subjectмотивацияbg_BG
dc.subjectзадържане в учебните аудиторииbg_BG
dc.subjectпостиженияbg_BG
dc.titleA MULTI-DISCIPLINARY, SOCIAL CONSTRUCTIVIST APPROACH TO PROMOTING STUDENT ENGAGEMENT, RETENTION AND ACHIEVEMENT IN HIGHER EDUCATIONbg_BG
dc.title.alternativeМУЛТИДИСЦИПЛИНАРЕН, СОЦИАЛНО-КОНСТРУКТИВИСТИЧЕН ПОДХОД ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА СТУДЕНТСКАТА АНГАЖИРАНОСТ, ЗАДЪРЖАНЕ В УЧЕБНИТЕ АУДИТОРИИ И ПО-ВИСОКИ ПОСТИЖЕНИЯ В СФЕРАТА НА ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record