• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВЛИЯЕ ЛИ КУЛТУРАТА НА СТРАНАТА ПРИЕМНИК ВЪРХУ УСПЕХА НА ЧУЖДЕСТРАННИТЕ ТЪРГОВЦИ НА ДРЕБНО?

Thumbnail
View/Open
p619__BMBook1bul2017_5_24.pdf (1.021Mb)
Date
2017
Author
Димитрова, Боряна
Смит, Брент
Ким, Сейджун
Metadata
Show full item record
Abstract
Като използваме модела на Хофстеде (Geert Hofstede) за културната ориентация на различните нации, ние изследваме доколко успехът на чуждестранните търговци на дребно зависи от културните ценности във всяка страна приемник. Резултатите от нашето изследване показват, че индивидуализмът и стремежът към избягване на несигурност в страната приемник имат отрицателен ефект, докато стремежът към удовлетворяване на желанията влияе положително върху успеха на чуждестранните търговци. Изследването отделя място и на конкретни изводи за теорията и практиката в тази сфера.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3153
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback