Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСтоянов, Михал
dc.contributor.authorГроздева, Десислава
dc.date.accessioned2017-07-15T17:51:18Z
dc.date.accessioned2017-07-15T17:54:09Z
dc.date.available2017-07-15T17:51:18Z
dc.date.available2017-07-15T17:54:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3211
dc.description.abstractМобилната търговия е форма на извънмагазинен търговски обмен, доразвиващ електронната търговия, посредством нейното осъществяване с помощта на преносими умни устройства с достъп до Интернет. Еволюционната поява на мобилната търговия е средство за разширяване на възможностите за осъществяването на търговски обмен в желаното от потребителя място и време. Тя се откроява като флуидна, силно адаптивна и високо персонализирана форма на търговски обмен, модерен и ефективен механизъм за продажба на продукти на глобалните пазари, който решава част от съществуващите недостатъци на електронната търговия, основно този с възможността напълно автономно и независимо от условно-физически фиксирания хардуер да се осъществи обмен в желано от потребителя място на виртуалната размяна.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries2;5
dc.subjectмобилна търговия (м-търговия)bg_BG
dc.subjectелектронна търговияbg_BG
dc.subjectизвънмагазинни форми на търговия на дребноbg_BG
dc.subjectелектронен бизнесbg_BG
dc.titleМОБИЛНАТА ИНТЕРНЕТ ТЪРГОВИЯ КАТО ФЛУИДНА ФОРМА НА ТЪРГОВСКИ ОБМЕНbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация