Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorИванова, Петя
dc.date.accessioned2017-07-26T16:37:47Z
dc.date.accessioned2017-07-26T16:37:52Z
dc.date.available2017-07-26T16:37:47Z
dc.date.available2017-07-26T16:37:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3245
dc.description.abstractСъвместното потребление е актуална световна тенденция, която променя начина, по който хората потребяват стоки и услуги. Тази тенденция рефлектира и върху конюнктурата на туристическия пазар. Статията разглежда нарасналото приложение на този бизнес модел в наши дни, като изяснява същността, очертава предпоставките за проявлението му и типологизира разнообразието от инициативи, попадащи в неговия обхват. Специално внимание се отделя на стимулиращите и задържащите фактори пред приложението му. Представени са най-широко използваните платформи, предоставящи туристически продукти и услуги. Систематизирани са предимствата и недостатъците на съвместното потребление и отражението му върху конвенционалното туристическо предлагане.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries2;5
dc.subjectтуризъмbg_BG
dc.subjectтуристически пазарbg_BG
dc.subjectсъвместно потреблениеbg_BG
dc.subjectплатформиbg_BG
dc.subjectдигитални технологииbg_BG
dc.titleСЪВРЕМЕНЕН ПОГЛЕД ВЪРХУ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА СЪВМЕСТНОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ В ТУРИЗМАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация