Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДимитрова, Боряна
dc.date.accessioned2017-11-16T13:38:14Z
dc.date.accessioned2017-11-16T13:38:20Z
dc.date.available2017-11-16T13:38:14Z
dc.date.available2017-11-16T13:38:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3354
dc.description.abstractФирмите днес се фокусират върху изграждането на дългосрочни връзки с клиентите и търсят начини, активно да ги ангажират в маркетинговия процес. Платформени компании като Амазон, Еърбнб и Юбер заемат водеща роля в тази посока, като осигуряват цифрова платформа, която позволява на множество заинтересовани страни да се ангажират и допринесат за създаването на стойност на търговската марка. Независимо от това, досега в научните изследвания все още не е разгледан въпросът как платформените компании могат ефективно и ефикасно да експлоатират мрежата, която изграждат на глобалния пазар, за да стимулират съвместното създаване и увеличане на стойността на търговската марка. Настоящата статия интегрира „диаманта на конкурентните предимства“ на Портър с подхода на динамичните способности и предлага концептуална рамка, която позволява да разберем по-добре, как платформените предприятия използват своите възможности, за да експлоатират „диаманта“ и да изграждат „екосистема от партньори“, докато насърчават иновациите и насърчават съвместното създаване на търговската марка.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries3;1
dc.subjectМайкъл Портърbg_BG
dc.subjectдиамант на конкурентните предимстваbg_BG
dc.subjectплатформена компанияbg_BG
dc.subjectподход на динамичните способностиbg_BG
dc.subjectсъвместно създаванеbg_BG
dc.subjectстойност на търговската маркаbg_BG
dc.titleСЪВМЕСТНО СЪЗДАВАНЕ НА СТОЙНОСТ НА ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЧРЕЗ ПЛАТФОРМЕНИТЕ КОМПАНИИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация