Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЛичев, Георги
dc.date.accessioned2017-11-16T14:22:04Z
dc.date.accessioned2017-11-16T14:22:10Z
dc.date.available2017-11-16T14:22:04Z
dc.date.available2017-11-16T14:22:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3363
dc.description.abstractАктивирането на научния интерес в областта на потребителското поведение е продиктувано от непосредствена практическа необходимост на съвременния етап. Настоящата статия се фокусира върху изследване на поведението на българските потребители по отношение на продуктова група „захарни и шоколадови изделия“. Това се постига на базата на проведено емпирично проучване на потребителите у нас. Стремежът да се разбере по-добре гледната точка на потребителя и да се работи за повишаване на удовлетвореността, е практически обоснован, обвързан с печеленето на конкурентни предимства. Сложната ситуация на потребителския пазар е предпоставка за множество противоречия, трудности, предизвикателства, към които търговските предприятия следва да вземат отговорно отношение.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries3;5
dc.subjectтърговски предприятияbg_BG
dc.subjectзахарни и шоколадови изделияbg_BG
dc.subjectсъвременен български потребителbg_BG
dc.subjectповедениеbg_BG
dc.titleПРОУЧВАНЕ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА БЪЛГАРСКИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ ПРИ ПОКУПКА НА ЗАХАРНИ И ШОКОЛАДОВИ ИЗДЕЛИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация