Show simple item record

dc.contributor.authorКАНЕВ, Димитър
dc.date.accessioned2017-11-16T14:24:04Z
dc.date.accessioned2017-11-16T14:24:10Z
dc.date.available2017-11-16T14:24:04Z
dc.date.available2017-11-16T14:24:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3376
dc.description.abstractОт позициите на поведенческия подход и теорията на перспективите статията предлага обяснение, защо понякога се избира алтернатива, която в сравнение с останалите възможности дава по-лош и по-несигурен очакван резултат. Примерът, който се анализира, е победата на Д. Тръмп на президентските избори в САЩ през 2016 г. Причините се намират в удачната стратегия на кандидата, която отчита поведенческите реакции на електората, и по-специално в подходящата комуникация с избирателите, в ефекта на отражението и избягването на загубата. Валидността на теорията на перспективите се търси не само в политическите избори, но и чрез редица собствени изследвания, проверяващи основните й допускания в българските условия. Дават се примери за приложения в други области.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries2;3
dc.subjectтеория на перспективитеbg_BG
dc.subjectефект на отражение- тоbg_BG
dc.subjectизбягване на загубатаbg_BG
dc.titleЗАЩО ПОБЕДИ ТРЪМП – ОТГОВОРЪТ НА ТЕОРИЯТА НА ПЕРСПЕКТИВИТЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record