Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorПавлов, Пламен
dc.date.accessioned2018-02-07T15:48:26Z
dc.date.accessioned2018-02-07T15:48:32Z
dc.date.available2018-02-07T15:48:26Z
dc.date.available2018-02-07T15:48:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3393
dc.description.abstractИновациите в съвременната икономика са не по-малко важни от всички останали фактори на производството като труд, капитал и земя. Те не само помагат да бъдат решени по нов начин съществуващите проблеми в бизнеса, но и допринасят за запазване на производства, които са замиращи в дадени региони поради липса на кадри, повишават конкурентоспособността на фирмите и на цели икономики, задоволяват нови или съществуващи обществени потребности. За да бъдат осъществени и реализирани на пазара различните видове иновации, организациите, които ги предлагат, трябва да разполагат с конкретни стратегии, как това да се случи. Иновационната стратегия на предприятието се отнася до точно определени дейности като разработка, внедряване, реализация на нововъведенията. В крайна сметка иновационната стратегия е важен фактор за успешна реализация както на продуктови, така и на технологични и организационно-управленски иновации, а оттам и за подобряване на пазарните позиции на иновиращите предприятия. Това в пълна степен важи и за индустриалните предприятия от Варненска област.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries4;4
dc.subjectиновационни стратегииbg_BG
dc.subjectиновацииbg_BG
dc.subjectиновативностbg_BG
dc.titleИНОВАЦИОННИТЕ СТРАТЕГИИ В ИНДУСТРИАЛНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ОТ ВАРНЕНСКА ОБЛАСТbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация