Показване на основна информация на публикация
ТЕОРЕТИЧЕСКИ И ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ИНТЕРАКТИВНИТЕ МЕТОДИ В ПРОДЪЛЖАВАЩОТО ОБУЧЕНИЕ НА СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ „Д. А. ЦЕНОВ“
dc.contributor.author | Шишманова, Пенка | |
dc.contributor.author | Господинов, Юлиян | |
dc.contributor.author | Парашкевова, Евелина | |
dc.contributor.author | Корелов, Кристиян | |
dc.contributor.author | Димитрова, Кристияна | |
dc.date.accessioned | 2018-02-07T16:40:36Z | |
dc.date.accessioned | 2018-02-07T16:40:42Z | |
dc.date.available | 2018-02-07T16:40:36Z | |
dc.date.available | 2018-02-07T16:40:42Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 0861-8054 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3426 | |
dc.description.abstract | В съвременните условия все по-нарастващо е значението на професионалното образование и обучение за повишаване качеството на човешките ресурси и по-успешното им реализиране на пазара на труда. Целта на настоящата разработка е да изследва и анализира условията, при които се прилагат интерактивните методи в продължаващото обучение в Стопанска академия „Д. А. Ценов“, и да формулира препоръки за неговото подобрение. За изпълнение на посочената цел са поставени следните задачи: да се представят рамката и основните цели на професионалното образование и обучение; да се разработи методология на изследването; да се проучат добри практики на прилагане на интерактивните методи на преподаване в продължаващото обучение в страната и чужбина и част от тях да се апробират в Стопанската академия; да се генерират обобщения и формулират изводи. В студията се доказва тезата, че използването на интерактивни методи на преподаване в продължаващото обучение в Стопанска академия „Д. А. Ценов“ прави учебния материал по-достъпен и разбираем за обучаемите, стимулира тяхната активност и креативност. В резултат това води до нараснала удовлетвореност на потребителите, повишено качество на цялостния процес на обучение и висока ефективност за обучаващата организация. Изследването достига до извода, че интерактивните методи на преподаване трябва да бъдат интензивно развивани и творчески прилагани (съобразно спецификата на конкретната дисциплина, курс и учебна тематика) и да станат основен приоритет на преподавателите, ръководствата на центровете и на висшето училище като цяло. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | 1;7 | |
dc.subject | продължаващо обучение | bg_BG |
dc.subject | интерактивни методи | bg_BG |
dc.subject | преподаване | bg_BG |
dc.subject | знания | bg_BG |
dc.subject | компетенции | bg_BG |
dc.title | ТЕОРЕТИЧЕСКИ И ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ИНТЕРАКТИВНИТЕ МЕТОДИ В ПРОДЪЛЖАВАЩОТО ОБУЧЕНИЕ НА СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ „Д. А. ЦЕНОВ“ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |