Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДимова, Надежда
dc.date.accessioned2018-02-08T10:10:52Z
dc.date.accessioned2018-02-08T10:10:57Z
dc.date.available2018-02-08T10:10:52Z
dc.date.available2018-02-08T10:10:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3429
dc.description.abstractНовите тенденции в търговията на дребно налагат нови парадигми и нови предизвикателства не само към маркетинговата дейност, но и към бизнес успехите на компаниите като цяло. Понякога онлайн продажбите не са достатъчни, за да задоволят потребностите на потребителите. Нов стратегически подход се крие в създаването на т.нар. изскачащи магазини или поп- ъп магазини. Те са нови, интересни, предизвикват емоции, създават у потребителите чувство за експресивност и неотложност на покупката и успоредно с това осигуряват добри печалби на компаниите, които рискуват да ги създадат. Само бъдещето ще покаже доколко успешна е комбинацията между традиционните търговски обекти на дребно и поп-ъп магазините.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries4;2
dc.subjectтърговия на дребноbg_BG
dc.subjectпоп-ъп магазиниbg_BG
dc.subjectпотребителиbg_BG
dc.subjectмаркетингbg_BG
dc.titleПОП - ЪП МАГАЗИНИТЕ - НОВАТА ТЕНДЕНЦИЯ В ТЪРГОВИЯТА НА ДРЕБНОbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация