Показване на основна информация на публикация
ЕТИКА И КОМПЕТЕНТНОСТ В УПРАВЛЕНИЕТО
dc.contributor.author | Йорданова, Елена | |
dc.contributor.author | Алексиева, Десислава | |
dc.contributor.author | Петрова, Йоана | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T12:07:13Z | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T12:07:14Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T12:07:13Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T12:07:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 1312-3815 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3834 | |
dc.description.abstract | Целта на студията е да се дефинират основните теоретико-емпирични аспекти, свързани с мястото на етиката и компетентността в управлението. Във връзка с това основните задачи са да се проучи и да се определи значението на проблема, да се разкрият основните възможности, които дават етиката и компетентността за по-устойчив управленски процес и да се предложат идеи за ефективно прилагане на етичността и компетентността в организационното развитие. Научноизследователската теза, която се защитава, е свързана с възможността да се изградят добри управленски практики за въздействие върху поведението, основани на компетентност и етични отношения, като се използва адекватно обучение в етично поведение и се разработи подходящ етичен кодекс. Въз основа на изследването са постигнати следните основни резултати: теоретично са обобщени концептуални постановки за етиката и компетентността в съвременното управление, откроени са ролята и значението на етичните отношения и компетентността за ефективното общуване в организациите, направени са препоръки за прилагане на добри управленски практики, създаващи благоприятен социалнопсихологически климат за работа. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 2;8 | |
dc.subject | етика | bg_BG |
dc.subject | етични отношения | bg_BG |
dc.subject | компетентност | bg_BG |
dc.subject | емоционална култура | bg_BG |
dc.title | ЕТИКА И КОМПЕТЕНТНОСТ В УПРАВЛЕНИЕТО | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |