Show simple item record

dc.contributor.authorЙорданова, Елена
dc.contributor.authorАлексиева, Десислава
dc.contributor.authorПетрова, Йоана
dc.date.accessioned2018-06-14T12:07:13Z
dc.date.accessioned2018-06-14T12:07:14Z
dc.date.available2018-06-14T12:07:13Z
dc.date.available2018-06-14T12:07:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1312-3815
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3834
dc.description.abstractЦелта на студията е да се дефинират основните теоретико-емпирични аспекти, свързани с мястото на етиката и компетентността в управлението. Във връзка с това основните задачи са да се проучи и да се определи значението на проблема, да се разкрият основните възможности, които дават етиката и компетентността за по-устойчив управленски процес и да се предложат идеи за ефективно прилагане на етичността и компетентността в организационното развитие. Научноизследователската теза, която се защитава, е свързана с възможността да се изградят добри управленски практики за въздействие върху поведението, основани на компетентност и етични отношения, като се използва адекватно обучение в етично поведение и се разработи подходящ етичен кодекс. Въз основа на изследването са постигнати следните основни резултати: теоретично са обобщени концептуални постановки за етиката и компетентността в съвременното управление, откроени са ролята и значението на етичните отношения и компетентността за ефективното общуване в организациите, направени са препоръки за прилагане на добри управленски практики, създаващи благоприятен социалнопсихологически климат за работа.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;8
dc.subjectетикаbg_BG
dc.subjectетични отношенияbg_BG
dc.subjectкомпетентностbg_BG
dc.subjectемоционална култураbg_BG
dc.titleЕТИКА И КОМПЕТЕНТНОСТ В УПРАВЛЕНИЕТОbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record