Показване на основна информация на публикация
МУЛТИМЕДИЙНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА ПОВИШАВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА ПРОЦЕСА НА ОБУЧЕНИЕ НА СТУДЕНТИТЕ
dc.contributor.author | Радулова, Анелия | |
dc.contributor.author | Павлова, Марияна | |
dc.contributor.author | Ангелов, Георги | |
dc.contributor.author | Александрова, Александрина | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T12:07:16Z | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T12:07:16Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T12:07:16Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T12:07:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 1312-3815 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3837 | |
dc.description.abstract | Основна цел на настоящото научно изследване е оценка на степента на ефективност от използването на нови и иновативни техники за обучение и очертаване на възможностите за превръщането им в инструмент за проявяване на активност и инициативност от страна на студентите при усвояване на нови знания. Изпълнението на поставената цел е постигнатo посредством: теоретично изследване на съвременните иновативни техники за преподаване; апробиране на мултимедийни продукти в процеса на обучение; измерване степента на въздействие на мултимедийните технологии върху степента на възприемане на преподавания материал посредством анкетно проучване; оценка на необходимостта от прилагане в процеса на обучение на студентите на мултимедийни технологии с цел повишаване ефективността и степента на възприемане на специфични знания. Работната теза на настоящото изследване е формулирана по следния начин: „Прилагането на мултимедийни технологии в процеса на обучение спомага за повишаване на неговата ефективност чрез постигането на синергичен ефект между различните методи и техники на преподаване и създаването на условия за превръщане на студентите в равноправни участници в учебния процес”. Анализът на резултатите от изследването позволи да се направи оценка на степента на ефективност на обучението и усвояването на нови знания при използването на мултимедийни технологии. Направените изводи от анкетното проучване доказват, че поставената от екипа теза, има реално практикоприложно значение и са насочени към повишаване качеството на учебния процес | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 2;11 | |
dc.subject | мултимедия | bg_BG |
dc.subject | мултимедийна технология | bg_BG |
dc.subject | мултимедийна презентация | bg_BG |
dc.subject | интерактивни методи на обучение | bg_BG |
dc.title | МУЛТИМЕДИЙНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА ПОВИШАВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА ПРОЦЕСА НА ОБУЧЕНИЕ НА СТУДЕНТИТЕ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |