Show simple item record

dc.contributor.authorИлиева, Любка
dc.contributor.authorПерков, Венцислав
dc.contributor.authorКънев, Пламен
dc.contributor.authorСакакушев, Милен
dc.contributor.authorМатева, Марияна
dc.contributor.authorНиколова, Наталия
dc.date.accessioned2018-06-14T12:07:18Z
dc.date.accessioned2018-06-14T12:07:19Z
dc.date.available2018-06-14T12:07:18Z
dc.date.available2018-06-14T12:07:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1312-3815
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3840
dc.description.abstractИзследователската теза на настоящата разработка е, че в условията на високотехнологично икономическо развитие все повече нарастват изискванията към специалистите по търговия и туризъм, поради което е наложително осигуряване на достъп до информационно-образователните ресурси, разширяващи теоретичното и практическото познание на търговската и туристическата теория и практика във всички степени на висшето образование. Основната цел на проучването е, чрез ситуационен анализ на прилаганите информационни и комуникационни технологии (ИКТ) в обучението на студентите, обучавани от катедра „Търговски и туристически бизнес” в трите степени на обучение, да се изведат основни препоръки за усъвършенстване. За постигане на целта изследователите си поставят следните задачи: да се представят наложилите се в практиката на преподаване ИКТ; да се представят положителните практики в използването на ИКТ в обучението на студентите от специалности „Икономика на търговията” и „Икономика на туризма”; да се проучат използваните ИКТ и ресурси в обучението на докторанти в докторски програми „Икономика и управление” (Търговия) и (Туризъм). В резултат на изследването се достига до няколко основни извода, като водещият е, че използването на професионално насочени пакети програми предоставя възможност на обучаемите да работят с тях по всяко време на обучението си, както и след него.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;14
dc.subjectе-обучениеbg_BG
dc.subjectинформационни и комуникационни технологииbg_BG
dc.subjectинтерактивно обучениеbg_BG
dc.subjectуеббазирано обучениеbg_BG
dc.titleУСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ОБУЧЕНИЕТО ПО ТЪРГОВИЯ И ТУРИЗЪМ ЧРЕЗ ПРИЛАГАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record