Показване на основна информация на публикация
ОБУЧЕНИЕ НА СТУДЕНТИ ОТ СПЕЦИАЛНОСТ „ИКОНОМИКА НА ТУРИЗМА” НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК ЧРЕЗ ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОБИЛНО СОФТУЕРНО ПРИЛОЖЕНИЕ
dc.contributor.author | Тодоров, Петър | |
dc.contributor.author | Ташкова, Мария | |
dc.contributor.author | Стоилова, Даниела | |
dc.contributor.author | Шенкова, Цветана | |
dc.contributor.author | Петков, Ивайло | |
dc.contributor.author | Иванов, Мирослав | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T12:08:09Z | |
dc.date.accessioned | 2018-06-14T12:08:10Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T12:08:09Z | |
dc.date.available | 2018-06-14T12:08:10Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 1312-3815 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/3852 | |
dc.description.abstract | Съвременните ИТ променят начина и модела на образователния процес. Тези промени трябва да се изследват, анализират и познават. Настоящата студия представя изследване на възможностите за мобилно обучение за студенти от специалност „Икономика на туризма“. Целта на изследването е да провери степента на използване на мобилното софтуерно приложение Moodle Mobile както и резултатността на материалите за обучение, които могат да намерят приложение в разработването на курсове на английски език. За постигане на целите са изпълнени следните задачи: проучване на специализирана литература, провеждане на емпирично проучване, анализ на информацията и формулиране на конкретни резултати и приносни моменти. Изследователската теза, която защитаваме, е, че при наличието на материали за обучение, достъпни чрез мобилно софтуерно приложение, студентите биха предпочели него пред пълната версия на даден сайт, а материалите, създадени от авторите, са с висока теоретическа и практическа резултатност. Обект на изследването е обучението на английски език на студенти от специалност „Икономика на туризма“ чрез използване на мобилно софтуерно приложение в дисциплините „Туроператорска, агентска и транспортна дейност в туризма“ и „Екскурзоводство“. Предмет на изследването е степента на използване на мобилното софтуерно приложение за смартфон и резултатността на допълнителните материали за обучение на английски език в горепосочената специалност и дисциплини. При провеждането на изследването са използвани следните методи: триангулация, диаграма на течението на данните, педагогически експеримент. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 1;10 | |
dc.subject | Ключови думи: мобилно обучение | bg_BG |
dc.subject | мобилно софтуерно приложение | bg_BG |
dc.subject | икономика на туризма | bg_BG |
dc.subject | мобилно устройство | bg_BG |
dc.subject | смартфон | bg_BG |
dc.title | ОБУЧЕНИЕ НА СТУДЕНТИ ОТ СПЕЦИАЛНОСТ „ИКОНОМИКА НА ТУРИЗМА” НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК ЧРЕЗ ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОБИЛНО СОФТУЕРНО ПРИЛОЖЕНИЕ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |