Show simple item record

dc.contributor.authorЯнева, Мариана
dc.contributor.authorГеоргиева, Ралица
dc.date.accessioned2018-07-06T15:58:01Z
dc.date.accessioned2018-07-06T15:58:06Z
dc.date.available2018-07-06T15:58:01Z
dc.date.available2018-07-06T15:58:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1311-9206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3889
dc.description.abstractНастоящото изследване цели проучване и анализ на възможностите за разнообразяване на предлагането на туристическите агенции чрез създаване на специализирани продукти като фактор за постигане на икономическа ефективност върху цялостната дейност на предприятието. Прилагането на управленски стратегии за устойчив растеж са опорните точки за развитие на конкурентно предимство, както на туристическите райони, така и на фирмите в условията на хомогенност на пазара. Конкретно приложение на начините за преодоляване на еднородността в предлагането е намерено в специализирането на туристическите фирми към създаване на програми, свързани с деловия туризъм и неговите съставни елементи, неразделна част от динамичното развитие на националната и международна икономика.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;2
dc.subjectделови туризъмbg_BG
dc.subjectбизнес туризъмbg_BG
dc.subjectтуристически агенцииbg_BG
dc.subjectустойчив растежbg_BG
dc.titleУПРАВЛЕНИЕТО НА ДЕЛОВИЯ ТУРИЗЪМ КАТО ПРЕДПОСТАВКА ЗА УСТОЙЧИВ РАСТЕЖbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record