Show simple item record

dc.contributor.authorГолованова, Наталия
dc.contributor.authorКуликова, Наталия
dc.date.accessioned2018-07-06T23:24:51Z
dc.date.accessioned2018-07-06T23:24:51Z
dc.date.available2018-07-06T23:24:51Z
dc.date.available2018-07-06T23:24:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3894
dc.description.abstractСтатията е посветена на въпросите, свързани с иновативната възприемчивост на предприятието, която характеризира неговата готовност и способност за иновативна дейност и повишаване на иновативната активност. Високата иновативна възприемчивост може да се разглежда като индикатор на способността на предприятието да създава конкурентни предимства, и следователно, да създава определен конкурентен натиск на пазара. Оценката на иновативната възприемчивост позволява да се откроят слабите страни в дейността на предприятието и да се определят възможностите и пътищата за тяхното преодоляване.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;2
dc.subjectиновацииbg_BG
dc.subjectиновативна възприемчивостbg_BG
dc.subjectконкурентни предимстваbg_BG
dc.subjectфакториbg_BG
dc.subjectвлияещи върху иновативната възприемчивостbg_BG
dc.subjectоценка на иновативната възприемчивост и нейното развитиеbg_BG
dc.titleИНОВАТИВНАТА ВЪЗПРИЕМЧИВОСТ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО КАТО ОСНОВА ЗА НЕГОВИЯ ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И РАЗВИТИЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record