Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorТрифонова, Цветомира
dc.date.accessioned2018-12-13T10:42:22Z
dc.date.accessioned2018-12-13T10:42:23Z
dc.date.available2018-12-13T10:42:22Z
dc.date.available2018-12-13T10:42:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3953
dc.description.abstractРолята на комуникациите в съвременните фирми става все позначима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията се диференцира от останалите в бранша както на корпоративно, така и на равнището на отделните марки. Целта на изследването е да представи особеностите на маркетинговите комуникации от гледна точка на тяхното измерване. Обръща се внимание на обвързването на целите с резултатите, както и на разликите при измерването на резултатите от интернет комуникации. Разглеждат се измерителите, с оглед на спецификата на отделните комуникационни инструменти. Тезата на изследването е, че за провеждане на релевантен анализ на маркетинговите комуникации трябва предварително да са зададени SMART цели. Набляга се на изискванията за измеримост, уместност и времевото проявление на резултатите.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries13;6
dc.subjectмаркетингови комуникацииbg_BG
dc.subjectкомуникационни целиbg_BG
dc.subjectизмерителиbg_BG
dc.subjectефективностbg_BG
dc.subjectанализbg_BG
dc.titleОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация