Search
Now showing items 1-10 of 28
ОЧЕРТАВАНЕ НА ТВЪРДИ И МЕКИ ПАРТНЬОРСТВА В МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2014)
Настоящото изследване е развито в две части. В първата част са лансирани възможни видове партньорства, като ударението е поставено върху деловите взаимоотношения. Приведен е и феноменът ТРР (Trans-pacific partnership). ...
Периметър на планирането в международен аспект.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996)
НАЦИОНАЛНИ И ИНТЕРНАЦИОНАЛНИ ДОПУСКАНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)
Изследването е развито извън обсега на икономическия изолационализъм и включва:
1. В търсене на базови понятия - формулирани и привлечени са понятия и тези като – морфогенетична структура, лимитиран обект, синтез v/s ...
ВЪЗМОЖНИ ИНСТРУМЕНТИ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА МЕЖДУКУЛТУРНИТЕ ВРЪЗКИ В МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2012)
В изследването е възприета тезата, че културата е „човешката част”(фактор) от международната среда, с нейните връзки и взаимоотношения.Разработката е жалонирана по следния начин:Част първа обхваща разсъждения за движещите ...
ВЪЗМОЖНИ ЕФЕКТИ ПРИ ПОЛИТИЧЕСКИ ХОДОВЕ В ЕВРОПЕЙСКАТА ТЪРГОВИЯ
(АИ "Ценов", 2014)
Настоящето изследване е развито в три части. В първата част са представени същностни, семантични и синонимни характеристики на понятието „ефект”. Направени са изводи, че почти всеки ефект
произтича от определена теория ...
Концептуален възглед за интернационализацията на бизнесорганизациите.
(АИ "Ценов", Свищов, 1997)
Контури на глобалната промяна (Предизвикателство за българските фирми).
(АИ "Ценов", Свищов, 1998)
Модели на стратегии за бизнес управление.
(АИ "Ценов", Свищов, 1991)
Да обърнем внимание на деловото партньорство.
(АИ "Ценов", Свищов, 1992)
Нова фирмена политика (модел на петте партньори).
(АИ "Ценов", Свищов, 1994)