Search
Now showing items 1-5 of 5
Потребителски онлайн канали за биологични пчелни продукти
(Tsenov Publishing House, 2020)
Изследването е насочено към потребителските онлайн канали за биологични пчелни продукти. Те осигуряват къси вериги и достъп до локални и глобални пазари и нови пазарни сегменти, които не съществуват на офлайн пазарите. ...
Комуникациoнни политики на българските пчеларски стопанства в контекста на общата аграрна политика на ЕС
(Tsenov Publishing House, 2020)
Значимият експортен потенциал на българското пчеларство налага, във всяка национална програма по пчеларство да има мярка за промоции в трети страни и за страни в ЕС. Те трябва да обхващат предимно висококачествени пчелни ...
Финансиране на българското пчеларство
(Tsenov Publishing House, 2021)
Целта на изследването e установяване размерите на финансиране в българското пчеларство и техните тенденции. Реализирането на целта е осъществено чрез анализ на тенденциите и основните източници на финансови средства. ...
Стратегическиte маркетинг взаимоотношения в сектор пчеларство в област Русе
(Tsenov Publishing House, 2021)
Установен е маркетингов проблем пред стопанствата (затруднена реализация и ниска конкурентоспособност), който изисква стратегически маркетинг на взаимоотношенията на секторно (пчеларство и др.) и регионално ниво – област ...
Бюджет за маркетинг стимулиране нарегионални пчелни продукти на база ценност
(Tsenov Publishing House, 2022)
Целта на изследването е формиране на бюджет за маркетинг стимулиране на пчелни продукти от област Русе на база ценност. Регионалните пчеларски стопанства трябва да се интегрират помежду си, за да формират солидна организация ...