Search
Now showing items 1-6 of 6
Потребителски онлайн канали за биологични пчелни продукти
(Tsenov Publishing House, 2020)
Изследването е насочено към потребителските онлайн канали за биологични пчелни продукти. Те осигуряват къси вериги и достъп до локални и глобални пазари и нови пазарни сегменти, които не съществуват на офлайн пазарите. ...
Комуникациoнни политики на българските пчеларски стопанства в контекста на общата аграрна политика на ЕС
(Tsenov Publishing House, 2020)
Значимият експортен потенциал на българското пчеларство налага, във всяка национална програма по пчеларство да има мярка за промоции в трети страни и за страни в ЕС. Те трябва да обхващат предимно висококачествени пчелни ...
Финансиране на българското пчеларство
(Tsenov Publishing House, 2021)
Целта на изследването e установяване размерите на финансиране в българското пчеларство и техните тенденции. Реализирането на целта е осъществено чрез анализ на тенденциите и основните източници на финансови средства. ...
Стратегическиte маркетинг взаимоотношения в сектор пчеларство в област Русе
(Tsenov Publishing House, 2021)
Установен е маркетингов проблем пред стопанствата (затруднена реализация и ниска конкурентоспособност), който изисква стратегически маркетинг на взаимоотношенията на секторно (пчеларство и др.) и регионално ниво – област ...
Бюджет за маркетинг стимулиране нарегионални пчелни продукти на база ценност
(Tsenov Publishing House, 2022)
Целта на изследването е формиране на бюджет за маркетинг стимулиране на пчелни продукти от област Русе на база ценност. Регионалните пчеларски стопанства трябва да се интегрират помежду си, за да формират солидна организация ...
Българските финансови агропазари - величина, структура и тенденции на развитие
(Tsenov Publishing House, 2023)
Целта е установяване на размерите, структурата и тенденциите на финансиране на българския агробизнес. Подобряването на ликвидността и обращаемостта на краткотрайните активи на стопанствата е водеща и първостепенна цел, ...