Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАнгелов, Ангел
dc.date.accessioned2019-05-03T07:48:47Z
dc.date.accessioned2019-05-03T07:48:47Z
dc.date.available2019-05-03T07:48:47Z
dc.date.available2019-05-03T07:48:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4058
dc.description.abstractНастоящата статия цели да представи ангажираността на страните – членки на ЕС по отношение на провежданата от тях политика в областта на образованието. Основни моменти в статията са отчитане на значимостта от инвестиране в човешки капитал и доколко държавата се справя в ролята си на такъв „инвеститор“. Посредством клъстеризация на наличните данни в статията са диференцирани определени групи от страни в рамките на ЕС съобразно политиката на правителствата по финансирането на образователните услуги.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;4
dc.subjectпублични разходиbg_BG
dc.subjectобразованиеbg_BG
dc.subjectЕСbg_BG
dc.subjectфинансиранеbg_BG
dc.titleПУБЛИЧНИ РАЗХОДИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ В СТРАНИТЕ – ЧЛЕНКИ НА ЕС: КЛЪСТЕРЕН АНАЛИЗbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация